lørdag 23. juli 2011

Det fins ikke ord..

Jeg syns at det er helt forferdelig alt som nå har skjedd i Norge.. Bombingen som var i Oslo og skytingen på Utøya i går. Jeg har ikke ord det, syns at det er helt forferdelig..
Tenk at det er nesten 100 ungdommer som er blitt drept på Utøya og nesten 10 personer i bombingen..
Jeg kjenner noen av de ungdommene som var på Utøya, og det føles helt forferdelig inni meg.. Som sagt jeg har ikke ord..
Hvil i fred til alle som mistet livet i denne forferdelige hendelsen
Og jeg håper at ingen av deres kjære er involvert, jeg skulle jo selvfølgelig ønsket at dette ikke har skjedd..

English:
Everything that happened in Norway yesterday was terrible .. nearly 100 young people were killed on Utøya and nearly 10 people were killed in Oslo .. I have no words at all.. It feels terrible inside me, and I know some people who were on Utøya ..

Rest in peace to all those who lost their lives ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar